piątek, 11 stycznia 2013

post z innej bajki // collaboration

Siedzę w domu przez cały tydzień, złapała mnie jakaś grypa... Ach MASAKRA! Nie wiem nawet, co będzie z jutrzejszymi zdjęciami. Zgłosiłam się też na wolontariusza WOŚP, ale nic z tego :(.
Ale do rzeczy. Siedząc i nudząc się przeglądałam stronki. Zaczęłam rozmowę z kochaną Brygidą z BRYGIT-BRYGIT.BLOGSPOT.COM i pomogłam jej w układzie bloga, nagłówku itp. Można powiedzieć, że nawiązałam z nią małą blogową współpracę :). ODWIEDZAJCIE JEJ BLOGA I KLIKAJCIE W BANEREK W PASKU BOCZNYM!
Brygida jest moją rówieśniczką, mieszka w Norwegii, ale pochodzi z podkarpacia, tak jak ja. Lubi fotografię, modę i jest aktorką rzeszowskiego teatru (wow!). Gra też w piłkę nożną i jest bardzo ładną dziewczyną :)  ODWIEDZAJCIE JEJ BLOGA I KLIKAJCIE W BANEREK W PASKU BOCZNYM!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ADD MORE COMMENTS :)