poniedziałek, 18 marca 2013

Wiosna, wiosna! Wiosna, hejże ty!

     
Czujecie wiosnę?


Choć w moim mieście (z resztą chyba nie tylko w moim) chodniki przysypane są jeszcze warstwą śniegu i tak na pewno już ją czuję :). Choć przywitała mnie minusową temperaturą i przeziębieniem zawładnęła mną pozytywna, ciepła energia. Wiosna to dla mnie zdecydowanie najpiękniejsza ze wszystkich pór roku. No bo co tak nie poprawia humoru jak kolorowe kwiaty, kolorowe ubrania, kolorowe dni. W tym roku wyjątkowo nie mogę się doczekać Wielkanocy (trzymam kciuki, żeby w tym roku była słoneczna, a pogoda w śmigus-dyngus dopisała i żebym mogła tradycyjnie odwiedzić kuzynów i beztrosko oblewać się wodą u jednej babci oraz szukać kolorowych jajek u drugiej) oraz moich urodzin, które będę świętować już 15 kwietnia. Czy tylko dla mnie kwiecień jest jednym z najpiękniejszych miesięcy w roku?

Ale zanim będzie kwiecień, to musi skończyć się marzec. Już za 6 dni (mianowicie 24 marca) są 14 urodziny Ani, mojej naj naj :). Mam dla niej małą niespodziankę, ale jeśli to przeczyta, to niech się spodziewa czegoś dosłownie i w przenośni uroczego i słodkiego z mojej strony.

Dostałam zastrzyk. Zastrzyk energii na wiosnę :). Nigdy nie robię postanowień noworocznych, ale za to zawsze na początku wiosny sporządzam krótką listę rzeczy, które chciałabym zrealizować. Moim pierwszym postanowieniem jest urozmaicenie mojego bloga o vloga :). Ale szczegóły w krótce ;).

Pożegnałam się z zimowym nagłówkiem i przywitałam nowy- kolorowy, w 100% wiosenny. Robiłam go z wielką chęcią oglądając obrazki, którymi się inspirowałam. Szczerze, nie przepadam za postami z inspiracjami, ale dzisiaj zrobię wyjątek i zostawiam was z garścią czegoś miłego dla oka i... może niedługo jakaś stylizacja? Pozdrowionka! 
                                                                                                                           Sylwia.   







 
Obrazki z mojego kolażu pochodzą z serwisu pinterest.com.
Flimy są własnością użytkowniczek YouTube, ale zastrzegam sobie prawo do wykorzystywania ich nie naruszając praw autorskich.

1 komentarz:

  1. Hahahaha Ania jak zwykle popisała się swoim niesamowitym refleksem ;D
    Przeczytano, 30.03.2013, godz. 15:05

    OdpowiedzUsuń

ADD MORE COMMENTS :)